Alles voor dragen en borstvoeding!

   
  • Home
  • Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Q: Wat is de Aidulac Shop?
A: De Aidulac Shop is de webwinkel van Aidulac met als doelstelling borstvoedingsondersteunende producten, draagdoeken en de diensten van Aidulac toegankelijker te maken.

Q: Waarom heeft het assortiment haar huidige samenstelling?
A: Aidulac heeft haar assortiment bewust de huidige aard en omvang gegeven om kwaliteitsproducten tegen een scherpe prijs te kunnen bieden. Aidulac werk voortdurend aan verbetering en uitbreiding van haar assortiment zonder concessies te doen aan kwaliteit en prijs.

Q: Kan ik bestellen zonder registratie op de website?
A: Als je geen gegevens via de webshop wilt verstrekken stuur je een email met je naam, contact- en adresgegevens en gewenste bestelling naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Afhandeling van de betaling en verzending zullen via email verder met je worden afgehandeld.

Q: Ik woon in het buitenland. Kan ik toch bij Aidulac bestellen?
A: Aidulac levert ook in het buitenland, je kunt je bestelling gewoon via de webshop plaatsen. Staat jouw land niet in selectielijst plaats dan je bestelling via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. waarna we contact hebben over de verdere afhandeling en verzending van de bestelling.

Q: Waarom staat er nog niet bij alle producten een klantwaardering en/of recensie?
A: De Aidulac Shop heeft de mogelijkheid tot geven van waardering en schrijven recensie ivm technische onvolkomenheden tijdelijk uitgezet.

Q: Kan ik míjn gegevens inzien en wijzigen?
A: Ja, als geregistreerde klant je kunt je gegevens inzien en wijzigen (via account onderhoud). Zo kun je zelf een gebruikersnaam (zichtbaar voor anderen bij schrijven product review) en password kiezen en later veranderen. Ook je andere (adres)gegevens kun je later wijzigen. Eerder gedane bestellingen kun je later enkel nog inzien.

Q: Mijn webbrowser geeft bij betalen met iDeal aan dat er een onveilige plugin wordt gebruikt.
A: iDeal betalingen verlopen uitsluitend door middel van software van je eigen bank. Aidulac verstrekt enkel de voor betaling benodigde gegevens en heeft verder geen invloed op het verloop van de betaling. Voor ABN Amro rekeninghouders die Chrome als webbrowser gebruiken is er een bekend probleem waarvoor je hier de link vind om dit op te lossen: http://www.google.com/support/forum/p/chrome/thread?tid=234b08bc371490d6&hl=nl

Q: Waarom is de Aidulac website niet beveiligd met SSL (waarom begint de url het niet met HTTPS)?
A: De Aidulac website voldoet aan hoge beveiligingseisen. Zo schakelt de Aidulac website de verbinding met je webbrowser automatisch over naar SSL zodra gegevens van je worden gevraagd zoals naam, adres, woonplaats nodig voor de verzending van je bestelling. Deze gegevens worden vervolgens beveiligd opgeslagen en zijn niet rechtstreeks benaderbaar. Betalingen worden afgehandeld via een betaalomgeving die haar eigen uitgebreidere beveiliging kent. Aidulac ontvangt van de bank alleen bericht over de status van de betaling, er worden geen vertrouwelijke betalingsgegevens uitgewisseld.

Q: Wat doet Aidulac met mijn gegevens?
A: Aidulac gebruikt je gegevens alleen voor afhandeling van je bestelling(en). Gegevens worden niet aan derden ter inzage gegeven of voor andere commerciële doeleinden gebruikt.

Aidulac heeft als doel jou te ondersteunen in de vroege ontwikkeling van je moeder-kind relatie. Aidulac hanteert als belangrijkste invalshoeken borstvoeding (Lactatiekundige), dragen van kinderen (Draagconsulent) en coaching.

Copyright © 2010 - 2016 Aidulac ®