Alles voor dragen en borstvoeding!

   

Klachten

Aidulac doet haar uiterste best ervoor te zorgen dat klanten meer dan tevreden zijn. Ondanks deze inspanning zou het kunnen voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of geleverde dienst. In die gevallen nodigt Aidulac je van harte uit je klacht bij ons te melden. We zullen onze best doen je klacht naar tevredenheid op te lossen.

Je kunt je klacht melden via het contactformulier, per Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per brief (zie contactgegevens).

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform hier te vinden. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Aidulac heeft als doel jou te ondersteunen in de vroege ontwikkeling van je moeder-kind relatie. Aidulac hanteert als belangrijkste invalshoeken borstvoeding (Lactatiekundige), dragen van kinderen (Draagconsulent) en coaching.

Copyright © 2010 - 2016 Aidulac ®

UA-81851763-2